Fearless spirit Alyssa and sensitive artist Mehdi, best friends since childhood, feel cramped in their life on the outskirts of Tunis. When Alyssa discovers an artist contest in Djerba that might be their ticket out, she pulls Mehdi into a fantastical journey across Tunisia that will put their friendship to the test.