Paul and Samy carry out a kidnapping in the hope of solving their personal problems. In the trunk of this hapless pair's car, Adeline refuses to behave like a model, silent hostage. When she manages to escape, instead of running away, she negotiates with them the terms of what should follow her kidnapping.