Nina, a young pregnant student, reproaches her boyfriend Noah for his lack of interest in their situation: penniless, with an unborn child and no future. Following this argument, Noah runs into Tito, a member of his gang. Tito convinces him to do the right thing for his family and gives him a gun. Thinking that a small robbery has no consequences, Noah finds himself in a very complicated situation.