Maha, 12, is part of the last generation of Palestinian refugees from the Balata camp. Following a faintness from her blind grandfather, she imagines a crazy project: to make him believe that the wall of separation has fallen and that a return to his native land is possible. With the help of her friends from the camp, the young girl imagines a funny trip for him.