Three siblings learn that the land they inherited from their father may be put up for sale. Latifa, the eldest, and Slim, the youngest, don't really believe it, being too accustomed to unfinished deals, while Nadia, the youngest, thinks things will come to a conclusion. Her hope eventually infects the siblings, leading them to spend an evening dreaming of a better life.