Louise is in her seventh month of pregnancy when she is told that she will have to terminate her pregnancy for medical reasons. Accompanied by her husband, Pierre, she understands that the baby will not survive the delivery. In the hospital, from the day before the termination to the early morning of the fateful day, they will fight to survive this ordeal. How to mourn a child that they will not have? How to share these last hours with this child and accompany him one last time?