In the underground parking lot of an office building, two night watchmen ensure that nothing happens to the fancy cars. The lot is empty and the night risks being long. To keep themselves company, they evoke their life philosophies, past troubles, and dreams. Vincent, the youngest of the two, is convinced that he's having a major love affair with a beautiful young woman who he accompanies to her car each night. But fantasies can have consequences, especially in an empty parking lot where dreams and reality clash.