Zoé, full of hang-ups and with a rigid personality, discovers she's pregnant and decides to have an abortion. She receives unexpected support from Ava, her messy, carefree next-door neighbor, to help her through this delicate process. It's the start of an unlikely friendship in which Zoé must accept to lose control and emancipate herself.