As New Year's break is coming, Zhili's textile workshops are almost deserted. The fewn remaining employees are desperate to be paid for their trip home. From the banks of the Yangtze River to the mountains of Yunnan, everyone will be celebrating the festivities in their hometown, and performing the rituals of prosperity among their families. For Shi Wei, it’s also the opportunity to get married, as it is for Fang Lingping.