Bilel and his friends are enjoying their last summer as teenagers. They are all sons of workers. Their fathers work at the silicon factory, where the fire from the furnaces is continuous. Here, light gives life and light, burns, hurts, and kills. Will Bilel escape the fate of previous generations?