A city trapped in the night. The empty streets outline a deserted territory. Streetlights create a sort of network. A few figures still inhabit this landscape. They are the people of the night, the ones who remain while everyone sleeps. They watch over the city's dark time, bear witness to its stories, archive its myths, and trace its geography. In parallel, surveillance cameras scan their wanderings, offering a completely different perspective. Two experiences of the world seem to overlap. Time stretches, imaginations intersect and collide.