Lou, a shy, lonely young woman with a passion for aliens, decides to go to a theme evening on a Friday, December 13th. After dressing carefully in an outfit she loves, she leaves her house, confident. Along the way, she encounters a few oppressive gazes. But perhaps she'll find the support she needs when she passes through the door of the mysterious nightclub, Voyage Céleste.