ENERGĒIA is an immersive documentary experience where you can take a stroll without beginning or end. Freed from gravity, the visitor is invited to explore ghostly buildings, built from 3D scans within French nuclear power plants. As they go forward into these composite spaces, their direct gaze can trigger hidden interviews with several experts — engineers, physicists and researchers offering a variety of viewpoints about the future of energy at ecological, economic and geopolitical levels.