Chronicle of a group of thrity-something friends, between 2019 and 2020, merging film journal and fiction scenes. Everything starts with a news item: March 8th 2019, two women are found dead in the lake of the Montsouris Park, in Paris. By word of mouth, this story slowly transforms, as well as the group of friends and the world they live in.