Ubalda is 89 years old. She lives in Schiltigeim, in the suburbs of Strasbourg, in a small HLM that she shared with her husband Dante during his last years. Alone in her flat, she recalls her youth in Italy, Fossombrone, and her meeting with Dante. I return to Fossombrone to confront the memories of her adolescence with those of the young people who live there today. What they have in common is love.