Online, sleep has become an art form. While a game creator attempts to teach the concept of time to his AI, online gamers fall asleep during seemingly never-ending quests, some livestream their own sleep, and AMSR artists create soundscapes for peaceful slumber. A fascinating observation of the world of cyber-sleep.