The film La cloche qui résonne is the audiovisual extension of the eponymous phonographic album by experimental musician Vincent Martial. Blending non-narrative images with documentary moments from the album’s recording, this audiovisual experience guides us through an exploration of the instrumental setup conceived by this contemporary composer and instrument maker, whose work has already been exhibited at both Tate Modern in London and the Guggenheim Museum in New York.