In rural France, Christophe (10) tries to live up to his rigid and distant father on the family farm. But the young boy starts to lean over and collapse without warning — on the tractor, at school, at dinner... A doctor finds the solution: Christophe must wear an iron corset to keep himself upright. Forced to reinvent his life away from the farm, Christophe discovers a new passion for music, meets a new friend, and follows her into his first mischief. But will any of this really fix what is out of balance?