For several months, I surveyed the area around Roissy Charles-de-Gaulle airport. In different seasons, I explore the territory of flows and interstices. I cross through interchanges, the airport, building sites, fields, and villages. I come across a detention center, a burnt-out street, the N104 under renovation, a motorcycle racing track, the traces of an evacuated Romani camp, warehouses.