Hillbrow, the former trendy cultural pole of Johannesburg, became a (popular) hyperdense rather violent district. From narratives collected on the spot, the movie proposes a geographical crossing guided by fictitious characters whom embody local residents. In ten journies, Hillbrow draws a labyrinth of urban tensions.