One night, Joy decides to follow her older sister, Léane. For some time now, Léane has been running away at night to join a gang of women who terrorize the streets and men. They call themselves the Wolves. Despite her older sister's misgivings, Joy wants to join the group herself. A night of initiation, between sisterhood and violence, begins that will change her forever.