Two sisters aged 8 and 5 hang out alone at home, in the middle of the country side. Elsa, the youngest swallow three grains of coarse salt. Judith announces to her that she’s doomed to a death by desiccation. She only has a few hours to live, when the return of their mother with her ardent and feverish behavior, turns the family's destiny upside down.