Delphine, a 48-year-old actress, is forced to isolate herself in her childhood home. Since her last visit years ago, her mother has passed and her father's been placed in a nursing home, leaving the place empty of occupants but full of trinkets and memories. While Delphine is hesitant to take possession of the house, the house is determined to take possession of Delphine.