An autumn day, a picnic in the forest. Bastien has started up a conversation on Tinder. Waiting for an answer, he talks to his friends about Léna, the young woman behind the profile. Because one of her photos was taken on a nearby climbing spot, Bastien is convinced that she could be there right now. His friends try to dissuade him from this strange idea, but to no avail. Together, they set off in search of Léna.