Thanks to Milann, retirees and young orphans now live together, bringing joy to both the young and the old... That is, until the day when the social services close the facility, claiming that it doesn’t reach the correct health standards. Milann has no choice but to move the residents to the “Bel Azur Club” where they will have to learn to get along with the current resident retirees, who are also incredibly strong-willed!