In 2022, 30-year-old Eliott, an ordinary salesman, writes to his first email address – from when he was ten – to check if it’s still available. He’s shocked when a reply comes from himself in 2001! As young Eliott listens to his older self’s advice and crazy requests in regular emails, he starts to change the future for friends and family, as well as alter the course of his own destiny.