Chloé Saint-Laurent is a profiler and works with a police team to solve murders in Paris. She's very sweet, she wears very colored clothes and a huge yellow bag. She looks like a little girl who needs a doll, but she's very smart and a very good profiler. Step by step, she fits in the team and her colleagues, very reserved at first, become her best friends.