Ebrahim leaves his family and tries out his luck in Teheran. But in this urban jungle where everything's for sale and anything can be bought, dreams rapidly become nightmares. Caught up, in spite of himself, in a trafficking ring, will Ebrahim find an opportunity of escaping?