Vincent believed to have managed to forget his past of being a gangster. But it was without counting on the unexpected return of Franck, an ancient accomplice come to ask him help to get back a big sum of money. Under the threat, Vincent has no other choice than to accept, but he is going to have to confront his father whom he has not seen for years.