Denis Mukwege, a Congolese doctor, pastor and future Nobel Peace Prize laureate, meets Guy Cadière, a Belgian surgeon and atheist. Despite their differences, they unite for a common purpose: to restore the bodies and dignity of thousands of women who have been used as weapons of war in the eastern Democratic Republic of Congo.