Under the long title of Éric Baudelaire's new film, three films separated by as many credits and titles (Four Flat Tires, The Lost Score, When There Is No More Music to Write) evoke the figure of avant-garde composer Alvin Curran through his relationship with Rome, where he settled in the mid-sixties, and the works he produced there, notably within the famous Musica Elettronica Viva collective.