Summer 1996, north-east coast of Brazil. Tamara is enjoying her last weeks at the fishing village she lives in before departing to Brasilia for her studies. One day, she hears about a teenager nicknamed Heartless after a scar she has on her chest. Over the course of the summer, Tamara feels a growing attraction for this mysterious girl.