The end of Nino's childhood approaches, and his reality is tinged with absurdity. His mother, a security guard, watches over a parking lot at night with her dog, Zidane. His older brother, Lucas, dreams of becoming a soccer star. As the shouts of the fans and the chants of the gilets jaunes protestors resound, Nino's thoughts whirl around, tossed like laundry in his washing machine.