Emily, an eccentric young woman struggling to grow up, has long since distanced herself from her dysfunctional family. When she learns of her mother’s suicide attempt, Emily reluctantly decides to join her sisters in Italy… only to discover it was all a ruse, orchestrated to bring them together at a beautiful villa by the sea. Furious, Emily escapes into the streets of Genoa, where she encounters the enigma - tic Gabin, who will help her face the buried secrets of her unconventional family.