Summer slowly draws to an end. Jeanne, in her sixties, stands abandoned by the roadside with her suitcase. As she has no place to go, she wanders through countryside that holidaymakers are leaving behind until she arrives at a deserted camping ground. A white caravan stands in the middle of it. The caravan belongs to Émile and Louis, two brothers in their seventies, who have begun to feel boredom setting in. Two men, a woman, and the autumn slowly creeping closer.