This collage of words, listened to over and over, and the photos, as they are shuffled, matched and juxtaposed by Linda, create different possible "messages".
The composer's music echoes these "suite". A subtle relationship develops between Linda, the young debutante, and Mikaël, the man of the world.
When Mikaël leave to perform his psalm, Linda stays alone... with the wisdom Sebastien has given her in his absence.