Ethan is a 17-year-old driver working for a local gang ruled by Damien, to financially support his little brother. More and more disgusted by this life, constantly on the razor's edge, he discovers a possible way out through spinning, a very intense local sport where he could put his piloting skills to good use. But the looming gang war risks jeopardizing that hope.