In a Sudan torn apart by years of war, this documentary immerses us in the daily fight of young Sudanese. Their stories, both harrowing and inspiring, remind us of the ability to find hope even in the darkest of circumstances. This documentary is a call to attention to a forgotten crisis, and a tribute to the power of creativity as a tool of survival and resistance.