On her wedding day, Aya, a young woman in her early thirties from Ivory Coast shocks everyone by rejecting her groom. She moves to Guangzhou, China and finds a job in a tea export shop, where she meets Cai, a Chinese man who is 45 years old. They fall in love, but their relationship faces challenges from their history and the bias of others.