Based on a hit manga series, DROPS OF GOD finds the world of gastronomy and fine wines in mourning as Alexandre Léger, creator of the famous Léger Wine Guide, has just passed away at his home in Tokyo at the age of 60. When his daughter flies to Tokyo and Léger’s will is read, she discovers that her father has left her an extraordinary wine collection – but to claim the inheritance, she must compete with a brilliant young oenologist whom her father took under his wing.