Two vampires hitchhike on the roads of France. Their goal : Marinaleda, a small town in Andalusia. Following a misunderstanding, they meet Lise, a young woman who offers to host them for the night. She discovers that they are vampires and they spend the evening chating over a good bottle of wine.