Humanity no longer exists, only Fluor and Carlix, two ghosts in sportswear, remain. They wander among the remains of an extinct civilization, one in search of a Wi-Fi connection, the other in search of the head of a giant cetacean. A story of encounter and friendship, punctuated by an ultimate playlist: that of the end of the world.