Incessant rain plows into the earth, matter collapses, the landscape is nothing more than a field of long and narrow pillars erected in the immensity of the sky. Surviving on one of these islands, a man stands motionless clutching his umbrella, his only weapon against this deluge. It is on this tiny stage, at the extreme limits, that individuals will be forced to live on top of each other.