Looking for rocks in the vastness of the Moroccan desert may seem absurd. Unless they’re sky stones, with the power to transform the lives of those who find them. Mohamed – the nomad – and Abderrahmane – the scientist – comb through the arid lands looking for meteorites, each with its own powers.