English-born influencer Oli London are fascinated by South Korea and especially by Jimin, a member of worldwide famous K-pop band BTS. For years, they have spent a fortune on plastic surgery to look like him and become a K-pop star themself. Their personal journey is staged via a Korean tale about masks, taboo, and shamanism.