Ninety-year-old Suzanne, who has the energy of a young woman, has just lost her husband, to whom she'd devoted her life. Her daughter and granddaughters have arrived to provide her with support and comfort. On the occasion of this bereavement, the four women express their complicity and their infinite tenderness, despite certain resentments.