Childhood pals Dog and Mirales live in a little village in the south of France and spend their days just hanging out. To kill time, Mirales has got into the habit of teasing Dog mercilessly. But this summer is different: Dog meets Elsa and romance blossoms. While jealousy eats away at Mirales, the distance that opens up between the two friends will allow each to grow and define himself.