In the multicultural Parisian district of La Goutte d’Or, Ramses makes a living as a clairvoyant, scamming his clients into believing he can contact the dead. As he gets caught up with a gang of young and fearless boys who terrorize the locals, Ramses makes a troubling and tragic discovery on a construction site. Could there be some truth behind his fraudulent mysticism ? Getting carried away on a fateful night, Ramses will come to develop a special bound with the street kids and confront the ghosts of his own childhood.