Nathalie Adler is on a mission in Sicily for the European Union, organizing the upcoming visit of a migrant camp by Macron and Merkel. Their presence has great symbolic value, demonstrating that everything is under control. But who is still prepared to believe in this European family on the verge of a nervous breakdown? Definitely not Albert, Nathalie's son, who is an activist with a nonprofit and turns up out of the blue, years after breaking off all contact with his mother. Their reunion will prove more explosive than the diplomatic mission...