Past and present interlace. Nayola goes in search of her missing husband at the height of the war. Decades later, the country is finally at peace but Nayola has not returned. Yara has become a rebellious teenager and a subversive rap singer. Lelena tries to contain her for fear of the police coming to arrest her. One night, a masked intruder breaks into their house, armed with a machete. An encounter like nothing they could have imagined.